Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Процедура повернення товару Належної якості*:
- зателефонуйте на номер +380986514160 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- оформить легке повернення;
- надішліть нам товар перевізником Нової пошти;
- повідомте № декларації надісланої посилки;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або надсилаємо інший товар протягом 14 робочих днів.
Обміну та поверненню товари належної якості не підлягають наступні категорії товарів:
Домашній текстиль
Ковдри
Подушки
Постільна білизна
Наматрацники і підматрацники
Пледи
Покривала
Простирадла
Наволочки
Рушники
Скатертини та серветки
Постільна білизна для дитячого ліжечка
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- зателефонуйте на номер +380986514160 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- повідомте № декларації відправленої посилки;
- після отримання товару протягом 14 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок .
*Товар належної якості це:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.
Обмін та повернення товару здійснюється за адресою:
- Україна
- м. Чернівці
- Відділення Нової пошти № 29
- тел. +380986514160
- Лук'янчук Олександр Дмитрович
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
- Повний текст документа ЗАКОН УКРАЇНИ про захист прав споживачів
-
Товари не підлягають поверненню та обміну, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року